FREDAG!

Äntligen helg! Har pluggat lite kemi dem senaste dagarna! Har tappat lusten med att plugga lite :( Vart ju ett MVG i biologi som jag satsade ganska hårt på, man får ju motivation när det går bra och det gjorde det hela tiden. I kemin håller det på att bli svårare, att räkna med kemi låter jättesvårt och när jag tittade på uppgifterna fick jag panik, samtidigt som jag inte fattar någoting i matten just nu. Prov i både kemi och matte om två veckor :( OMG!

Anyway fredag idag vilket betyder att jag skiter i att tänka på plugget. (får ändå bara panik). Ina har tvingat iväg mig på Veronica Maggio konsert på grönan. Blir nog ett gäng som ska dit, sen blir det tillbaka till vår vackra ö Rindö och hittar på något eller stannat i stan och hittar på nåt. Får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0