Stress!

Alright! Det känns som mitt liv är över! Wääh! Har suttit hela dagen och pluggat kemi. Problemet är att nu måste jag kunna matte D och lite ur E för att räkna ut vissa saker i kemi, and thats great för jag klarar ju knappr matte C. 

Har prov för kemi på måndag och matte på tisdag men har beslutat mig för att skjuta upp på matten en vecka och fokusera på bara kemin den här veckan. Vilket inte går så bra iallafall, hur fan ska man kunna lära sig allt om kemi på 4 veckor? Helt sjukt! Jag tycker kemi är jätteroligt när jag kan det men jag måste få lite tid för att förstå och det får man inte. T.ex. förstår jag äntligen hur man räknar ut substansmängden och volym och allt det där - tack vara underbara Elin <3 men för mig tog det ett tag efter att Elin förklarat hur man skulle göra, jag var liksom tvungen att smälta informationen eller någonting.



Åh vad jag är bitter känner jag. Har dessutom pga all stress fått hela nyllet fullt av finnar! GREAT, överdriver inte när jag säger att jag fått 15 st bara idag. (viktig information för er)

Så nu ikväll blir det lite relaxing, ska försöka att koppla bort allt äckligt jävla APPPPPPPLUGGGG!!! (dampar) Och ta ett varmt bubbelbad med ansiktsmask och hårinpackning, precis som i förr i tiden.   


Jag behöver just nu!


Kommentarer
Postat av: elin b

ååååååh ja har också fått massa massa stressfinnar!!!!!

så heemskt :(

2011-10-06 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0