Måndags chill!

Har pluggat matte och kemi hela dagen idag, prov om en vecka så det är bara att kötta den här veckan. Har sagt till på jobbet att jag inte kommer att kunna jobba denna vecka också så nu gäller det att plugga.

Får upp motivationen lite nu när jag sitter och tittar på högskoleutbildningar. Väntar på att min aktiveringskod ska komma till antagningssidan, så blir det till att skicka ut ansökningar om teknisk bastermin, först och främst på KTH, men tänkte även skicka ut till umeå, lindköping och några fler bara för att vara helt säker att jag kommer in någonstans.

Sen kollar jag lite på de olika civilingenjörs-utbildnigar. Är lite intresserad av bioteknik-programmet, då kan jag utöka med lite ekonomi på det också. Och efterfrågan efter sådana jobb är höga också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0