det som inte fick hända..

Fick precis reda på att jag inte fick godkänt på provet. Det är så jäkla svårt när man inte får något förklarat för en. Jag måste lära mig att balansera och kunna skriva ut dessa jävla kemiska beteckningarna. Det är det svåraste. Det kunde lika gärna vara grekiska..

Sen måste jag förstå mig på hur man räknar ut substanmängden.. Jag förstår inte om man kan få fram den genom att inte räkna, det verkar som om man kan plocka fram den från reaktionsformlarna.. hmm? och sedan behärska det periodiska systemet? Jag blev helt förrvirrad när jag såg periodiska systemet som man fick på provet, det såg helt annorlunda ut :S



Okej nu har jag skrivit av mig lite av kemin, usch ska bli så skönt när det är över! Blää! Nu ska jag ta nya tag och sen fan ska jag få godkänt på det här jävla provet, ska t.o.m. träffa min lärare på måndag och plugga. Sen blir det till att fokuserar helt på matten och på jobbet. HEJJA MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0