Torsdad och hemma!

Idag sjukanmälde jag mig på jobbet, hade inte så stor lust att åka iväg ända till Älvsjö. Har haft så jävla ont i huvudet den här veckan. Usch.

Igår var jag, Emma och Annika på den nya twilight filmen! Åh vad den var bra, fast jag störde mig så på att Edward klippt bort sitt fina ovårdade hår och istället hade någon liten meslugg som hängde ner i ansiktet på honom. Men den var väldigt fin filmen, många happymoments när man bara satt och försökte att inte gråta haha.



Jaja, har precis skickat iväg mamma och pappa för att köpa ingredienser till min middag som jag ska ha på lördag men alla tjejorna.

Hoppas bara mina matlagningskunskaper duger :)

Imorgon ska jag iväg på en *******, och efter det ska jag handla lite roliga festsaker tills lördag hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0