sometimes changing can take it to the better, you just have to have the curriage

Såhär ligger det till, har hoppat av kemin och fysiken.. tänker köra tekniskt basår på KTH i höst och på så sätt kommer jag in på vilken ingenjörsutbildning jag vill på KTH utan att jag behöver bry mig om intagningsbetyg och liknande.

Så vad jag gör jag nu då? Jo jag jobbar lite, pluggar fortfarande matten, övningskör och hittar på mkt med vänner. Jag som trodde att livet efter studenten skulle bli asläskig men man anpassar sig och allting går faktiskt riktigt bra nu.

Jag har träffat många nya vänner på sista tiden och livet leker just nu, blir mkt party. OPPA!

Plus att jag och Anton har bestömt att vi ska göra en sak nu men vill inte säga en förens det är säkert, haha och nej vi ska inte förlova oss eller något sånt där ;)


Kommentarer
Postat av: Anton

SKA INTE VI FÖRLOVA OSS?! TRODDE DE VA DE VI KOM ÖVERENS OM! MEN DÅ FÅR JAG VÄL BARA LÄMNA TILLBAKA RINGARNA DÅ!!!

2011-11-09 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0