Fredag!

Har varit sjukskriven sen i onsdags, så jävla tråkigt när jag väl har ett jobb att gå till att tjäna pengar på då ska man bli sjuk. Så nu ligger jag här denna fredagsmorgon eftermiddag och snorar. Usch så trist, idag blir det ett hemligt möte igen, kan inte säga än, sen kanske jag ska käka middag med Ina och ikväll kommer Anton.

Imorgon ska vi hem till Antons lillebror som fyller 18 och fira honom, jag hoppas verkligen jag är tillräckligt frisk för att kunna vara med. Det känns som hela världen ska ut imorgon så försöker få alla till Lobby där Niklas ska firas. Så hade jag varit tråkigt om jag var sjuk.

Nu ska jag återgå till att slöa och snyta mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0