STORA DEADLINE DAG ÖVER!

TJOHOOO, idag klockan 15.00 var det deadline dag och NU SLIPPER MAN GÖRA NÅGONTING MER!!!!!....

...alla förutom jag
som nu sitter och pluggar stora och lilla Jihad inom islam, hahah! Nej då, men idag fick jag (förvånatsvärt) veta att jag hade ju faktiskt chans att få MVG i religionskunskap och jag som inte satsade på sista provet. Ja men så därför var min lärare snäll och gav mig en chans att muntlgt komplitera upp det imorgon.

Och jag som egentligen är ledig imorgon, duktig cheeey! Lite stolt över mig själv faktiskt hur bra mina betyg har blivit sen förra året! Är så jääääääkla motiverad till att plugga högskola och sådär nu! :D


..Just det! Klantskallen jag upptäckte idag (2 veckor innan vi ska åka) att min pass går ut i oktober, och man får inte resa med ett pass om det går ut om mindre än 6 månader.. dumdumdum... Så imorgon får jag gå upp lite extra tidigt och SMINKA MIG och FIXA HÅRET! Ååååh.. sånt som jag inte gjort på över en månad nu! Lär väl regna imorgon också så att jag ser ut som en blött hund på passet i fem år! :(  IAF tur att jag kom på det nu, så jag hinner få det innan vi åker. Hade ju varit lagom kul att stå på flygplatsen och vinka av Elin och själv stå där med en fet räkning.

OCKSÅ en sista sak är att.. NÄSTA VECKA TAR JAG STUDENTEN!!!! GALET!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0