Natti natti!

Dålig på att blogga, jag vet! Känner inte riktigt ork för det. Men för att sammanfatta denna vecka hitills är ordet defenetivt STRESS! Pluggat sjukt mycket på dessa två dagar, nästan det ända jag har gjort, från jag kommit hem från skolan tills jag går och lägger mig! Men det är det värt, snart klar med allt arbete i hela gymnasiet! Förstå! LYCKA!

Helgen var toppen
, var dock sliten på söndagen. Började med lite studentskiva på torsdagen, dagen efter hade ju vi mösspåtagning och skulle gå upp tidigt för att sitta på en båt och käka lite och sådär, fett mysigt men herregud vad dåligt jag mådde. Jag drack inte alls mycket på torsdagen ändå var det där nog en av min värsta bakisdagar någonsin.



Efter några timmars sömn beslutade jag mig för va fan att det är ju bara mösspåtagning en gång i livet, så vi körde utgång igen! Entourage, hamnade vi på. Måste säga det att jag inte gillar den klubben men vi hade kul ändå :)



Valborg - lördag, nej nu får det vara nog men festande, jag och Anton åkte hem till hans kusiner och drack lite skumpa och åt god mat. Väldigt mysigt! Trevligt att träffa Ebba och Anna också (antons minsta kusiner, dock börjar Anna blir sto nu! Snart 13 år, tiden går fort) Anyway, det var skitmysigt! Synd att vi träffas så sällan! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir tonåring om typ 3 månader hihihi.

Får skaffa kontokort då NICE <3 <3 <3

2011-05-04 @ 13:32:58
URL: http://proffsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0