Fredag!

Sista provet gjort och jag är helt klar i skolan nu, iaf med allt pluggande! Skönt skönt skönt!

Har även sökt några jobb till i höst och fixat en back-up plan ifall jag inte skulle få något jobb. Jag har även sökt Matematik C kursen som jag kommer att läsa på kvällar (ifall jag fått jobb) Ifall jag inte får jobb har jag anmält mig till ett naturvetenskapligt basår - innebär kurserna: Matematik C-D, Kemi A-B, Biologi A-b och Fysik A-B.

Amisiös cheey! Yeeah! Känns väldigt bra!

Nu ska jag snart käka middag, pappa beställer hem från krogen så den lär väl komma snart, sen är det bara att hoppa i badkläder och myskläder och åka iväg till Frida. Vi ska ha tjejkväll med gänget med bubbelpool och mys!

Hörs imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0