ojoj!

Nu är det hårförändring på g! Var och klippte mig idag, fick världens bitch. Jag sa till henne att jag ville klippa topparn, inte så mkt med uppklippt i överhåret och det får absolut inte se kantigt ut!

Det första hon säger till mig är: Du har väldigt slitet hår! Hmmmm är det någon som kan svarat VARFÖR JAG GICK DET FRISÖREN? Jo för att jag har slitet hår duuuuuh! Hon upprepar sedan det en gång till, återigen jag vet att jag har sluitet hår, det är DÄRFÖR jag är här!

Sedan klipper hon säkert en 15-20 cm på håret, har knappt nåt kvar! Sedan komenterar hon min färg, det ser grönt ut säger hon?!? Och det är för att jag inte har några röda hårtoner i, hon gissar på att jag är blond egentligen, wrong wrong wrong bitch! Jag är brunhårig och har väldigt mkt röda pigment i mitt hår så nej det är inte gtrönt ( Min gissning varför hon sa det är för att tjäna pengar) Hon försökte nästan tvinga på mig en lite brun toning för 500 kr som jag lika enkelt kan göra själv för en 100-lapp.

Snark! Men har iaf köpte en toning som jag sitter i med nu!


Före                                     Efter                          

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0