Ansiktsmask!

Har rengjort ansiktet med 339 produkter och sitter nu med en ansiktsmask och kollar på ullared :) Håller på att packa lite till imorn också, ska sola med My efter skolan imorn, läskigt! Hatar att sola solarium, blir alltid nojig över att det är farligt och att det ska gå sönder eller vad som helst. Men det är sånt man får ta när man är blekare än ett lakan.

Sen måste jag ha med mig laptopen till skolan imorn, tungt! Men kommer ju inte ha några träningskläder iaf eftersom jag är sjuk. Men jag knarkar ju c-vitaminstabletter så får hoppas jag blir frisk så jag kan träna, nu när jag inte kan träna har det blivit till att äta mindre - nyttigare - mindre kalorier. Blev tomatsoppa till middag = 90 kcal! (Y)

Så nu har jag dokumenterat lite för er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0