10/3

Har precis badat med ansiktsmask och hårinpackning som vanligt, undrar hur många ggr jag skrivet det nu haha! Sen hade jag i lite leave in spray och serum i topparna, har även fixat naglarna, fransk manikyr ofc, så nu är man fredagsfin imorgon. Just det solade ju även idag med, vart 10 minuter idag igen, brände mig lite i ansiktet med det gick från rött till brunt ganska snabbt, så har jag smörjt in mig med brun utan sol så imorgon får man hoppas att man har en liten bränna, nästa vecka blir det 20 minutare, då fan kommer det ge resultat! LIKE!



Kommer nog inte blogga så mkt nästa vecka då vi har så jävla mkt i skolan, akademisk uppsats på 10 sidor och sen är det projektarbetets dag! STRESS! Då ska hela produkten av projektarbetet vara klart.

Imorgon är det som sagt fredag, min kompis Lollo har då en modevisning eller vad man ska säga, hon går frisörlinjen så hon har färgat pch klippt hår och sedan stylat dem, får se om jag har tid att gå, vill verkligen skulle va skitkul att se :D


På förra visnigen, slår vad om att den här kommer vara ännu fetare! Är i John Bauer (stavning) i åkersberga klockan 19.00 och kostar 50 :-

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag är modell så du borde palla din söta lilla rumpa hit och kolla! Det kommer bli awsome! :D

2011-03-11 @ 09:19:21
URL: http://swenton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0