God morgon!

Mådde lite dåligt igår så orkade inte skriva så mkt! Stannar hemma från skolan idag också, bussarna gick inte på ett tag och när de väl började gå så orkade jag inte, ont i magen! Och ja inlägget igår om att sl är en hora, jooo jag vet att ett !? Var inte så jätteseriös med det heller :S Menar bara att jag är sjukt trött på SL nu eftersom de är så himla dåliga.. liksom de har ställt in bussar för mig hela veckan och gjort så att jag missat färjor etc. Trött på deras ursäkter, sätt på ett par vinterdäck och K-Ö-R!

Yeees, annars har jag precis ätit frukost och tänker nu plugga lite på akademiska uppsats: Konsekvenserna av Kinas överbefokning, intressant! Bästa jag sätter igång! Det här kommer ta långt tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0