JULI!

Ojojoj.. har inte uppdaterat på länge nu! Jag har varit på Gran canaria 2 veckor som var helt UNDERBARA!!!!! Längtar tillbaka, sen har jag varit på mysig svensk husbilssemester med Elin och familjen Berholt. Nostalgiminen och mysiga dagar.




De senaste dagarna har jag varit sjuk! Haft feber och döont i huvudet, men pallrade mig iaf väg till en handledarkurs för övningskör, haha ja vet jag är sååå efter! Satt seriöst med en massa 16-åringar. Yeye. Nu är det gjort iaf.


Idag skulle jag egentligen ha seglat med jag tar nog en lugn dag till för att vara säker på att jag blir frisk. Sen imorgon blir det till att göra en synundersökning så man kan skicka iväg dessa jävla papper.


Där var lite uppdate iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0