Wäh!

Har varit off ett par dagar, har drabbats av förkyldning och stress. Pga av stressen så sover jag dåligt, har ont i kroppen och magen och mår allmänt dåligt. Så har behövt dem här dagarna att bara försöka ta hand om mig själv.

Snart är jag på fötter igen, imorgon får jag reda på om jag måste göra omprov i kemi, jag ber till gud att jag har fått godkänt! Jag orkar inte sitta och tillbringa hela helgen till att plugga ett jävla skitämne. WÄÄH! Sket i matteprovet också, hade tänkt plugga till det den här veckan och göra det på tisdag men jag känner att jag måste skjuta upp det en vecka till.

Pallrade mig över till Lojsan idag iaf och fick håret fixat idag, vi hade lite tjejsnack och åt cupcakes! So needed! Så nu är jag lite ljusare i håret, lade in rätt många folieslingor, ska nog köpa silverschampo också. Jag vill vara LJUSLJUSLJUSbrun, haha, lite askig nyans typ.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är silver schampoo?

2011-10-23 @ 12:47:32
URL: http://annasotiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0